sobota, 4 stycznia 2014

Taka zima

Pamiętacie jeszcze poprzednią Zimę? Jakież było narzekanie, że tyle śniegu, że zimno, drogie ogrzewanie...Mam nadzieję, że ten rok i ta Zima nie stanowi już pesymistycznego nastawienia. Nie wiem, jak Wy, ale dla mnie taka pogoda jest super. Na stan mojego optymistycznego nastawienia patrzę pod względem finansowym, oj będzie taniej za ogrzewanie mieszkania:) Optymistycznie również dodaje mi słoneczna pogoda. W poprzednią zimę nawet nie chciało się wyjść z domu, a teraz nie tylko można spacerować godzinami ale można nawet jeździć rowerem. Napisałem rower  bo widzę, że coraz więcej rowerzystów pojawia się na trasie. Świetnie widzieć ludzi wypoczywających aktywnie. Lepsze to niż siedzenie godzinami przed telewizorem czy komputerem czytając jakieś teksty:) O  jeśli jesteśmy przy telewizorach to widziałem jakieś dane, że dziennie spędzamy godziny siedząc przed monitorem. Takie bierne wypoczywanie nie wpływa na nasze samopoczucie czy naszą kondycję.
Taka zima jest piękna:) Zgadzacie się ze mną, podoba Wam się również taka aura?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz