środa, 8 stycznia 2014

Mój jeden głos

W poprzednim wpisie wspomniałem, że w najbliższym czasie czeka nas wiele politycznych wyborów. Spotkamy się przy urnie chciałoby się napisać. Tylko czy na pewno będziemy głosować? Mój jeden głos, tak mało znaczy, takie opinie nie są rzadkością, po com mam iść głosować i tak to nic nie zmieni.... Od kiedy dostałem dowód osobisty, udział wyborach traktowałem bardzo poważnie. Mój jeden głos oddawałem już wielu wyborach, czasami moja partia na która głosowała przegrywała, kandydat na prezydenta nie został nim, jednak podjąłem decyzję wybrał pójście i głosowanie. Demokracja powinno się szanować, bo ileż lat nam zajęło by móc skorzystać z tego przywileju, ile osób musiało walczyć byśmy dziś mogli bez żadnych nacisków dokonali wyboru.
Wiem, że jest duże zniechęcenie,że mamy dość polityki, świetnie to rozumiem, jednak nie rezygnujmy. Mój jeden głos zostanie oddany, zapraszam Was również do aktywnego wyboru przyszłych posłów, radnych ,prezydenta.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz