środa, 8 stycznia 2014

Opinie internautów o PSL

Nie jesteś miłośnikiem PSL zaznaczam od razu, dlatego mój tutaj wpis może nie być zbyt obiektywny.A kiedyś było inaczej, naprawdę wierzyłem w PSL, ale to było bardzo dawno temu, kiedy nie znałem realiów i wierzyłem w "chłopską uczciwość". Wierzę wieś, ale nie wierzę już w polityków, którzy są ze wsi, ale chyba coraz częściej o niej zapominają. Przeczytałem ostatnio artykuł, opisujący jak rozrosła się armia urzędników pod władzami PSL. Chodzi o woj. świętokrzyskie, artykuł "Echa dnia" Dla osób znających realia lokalnej polityki nikogo nie zaskoczyły te wiadomości. Czytając komentarze w Internecie, w których występuje PSL zawsze pojawia się:  "stołek" "załatwianie pracy swoim" jak z tym naprawdę jest pewnie trzeba sprawdzić. Jednak udawać, że nic się nie dzieję, to jakoś założyć ciemne okulary i powiedzieć, że słońce nie świeci w słoneczny dzień. Klasyczny tytuł tego bloga za chmurą.
Nie będę tutaj wymieniał opinii z innych stron internetowych dt. PSL tylko chciałbym Was drodzy czytelnicy zachęcić do wyrażenia zdania na ten temat.
Opinie internautów o PSL? Co sądzicie o tej partii czy dobrze pracuje w parlamencie, czy będąc tyle lat w rządzie pomogła polskim rolniką
Polska już niedługo będzie wyborcza, z tego względu, że przed nami dwa lata wyborów. To jest sprawdzian i najważniejszy sondaż polityczny dla partii. Mam nadzieję, że pójdziemy liczniej głosować. Wiara moja mała, ale może tym razem będzie zaskoczenia? Ale o tym w kolejnym wpisie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz