poniedziałek, 27 lutego 2012

Top Ministrowie nowy program na wiosne

Donald Tusk, to taki premier, który lubi oglądać widocznie ładne twarze,  w swoim towarzystwie, skąd taki wniosek? Dobór ministrów, Piękna pani Mucha, została ministrem, otworzyła stadion, której jej znowu zamknęli, może znów otworzą. Stadion Narodowy, powinien znaleźć się w księdze rekordów, najczęściej otwierany i zamykany stadion na świecie. To nie zraża panią minister, bo pani Minister się uczy, ja też bym chciał się uczyć i jeszcze dostawać kasę i dlatego może przez zwykłą zazdrość mój wpis będzie nie zbyt grzeczny. Tylko ja nie piękna kobieta jestem, to już jestem skreślony w tym rządzie, szkoda, posada mi przepadła, ale nie będziemy odbierać kobiecie pracy. Przecież kto z nas wymyśli bieganie po zamkniętym stadionie, i jeszcze zadyszki dostanie, sapiąc prosto w obiektywy kamer, oj, ja ciężko. Po takim bieganiu, to potrzebny jakiś fryzjer, w końcu fryzura się od biegania psuje, znacie jakiegoś? dobra minister sama sobie poradzi:) Minister Mucha, czasami nazywana Minister Wpadka, ładnie prawda, lata sobie mucha, to tu, to tam, i zawsze coś ciekawego zrobi. W końcu, ludzie są jacyś nienormalni, kto powiedział, żeby być ministrem sportu, to trzeba się na nim znać, ludzie to czasami plotą:) Nawet nie ma takiej osoby, która mogła mieć takie kompetencje, które przyjąłby premier, no może, uwaga tutaj znając gust pana Premiera, będziemy podpowiadać, a co, premierowi też się należy dobra rada: to proponujemy nowe ministerstwa utworzyć (bo zwalniać nie będziemy nikogo) i zatrudniamy kogo.. a dajmy na to taką Panią Krupę, imię bodajże Joasia, kogo jeszcze, zróbmy casting, albo program Top Ministrowie. Obowiązują stroję kąpielowe, przy castingu. I będziemy żyli długo i szczęśliwie za chmurką, dopóki chmurka nie odsłoni prawdy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz